Bloggen kan härmed startas!

Hej!

Nyss så gav mamma mig ett papper som en försenad julklapp, och min första tanke var "Jaha, tack, ett papper...". Men, nej, det var ett papper med ett intyg där det stod att jag får ha en blogg nu äntligen! Tack, tack, tack så jätte mycket mamma. ♥

I alla fall, idag har jag varit med Olivia, och vi har bland annat suttit framför datorn och nördat lite, fixat lite olika skyltar i "Photoshop CS2" och så har vi varit på en liten fotorunda alldeles nyss, och bilderna fotograferade vi med hennes Nikon D3100.


En av de två blommorna som pryder mitt fönster just nu.


Bjuder på en bild på mig med den fina Nikon D3100.




Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder! Du borde bli fotograf!

2010-12-26 @ 21:56:49
URL: http://emmapyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0