Det visste du inte om mig...



Jag har bott i U.S.A från att jag var 2-3 år, men jag minns dock ingenting därifrån eftersom att jag var så liten. Men jag kan få små flashbacks när jag tittar på bilder.


Jag plattångar mitt hår varje morgon, även fast jag får mer komplimanger om mitt hår när jag har mitt naturliga, superlockiga hår.


Jag sätter nästan alltid upp mitt hår när jag kommer hem från skolan eftersom att jag tycker det är mer bekvämt att inte känna av håret. Hår kan vara väldigt irreterande, så ibland önskar man bara bort det.



Det fick bli en bild på knäcken som mormor gjorde till oss - mums -
bara för att jag inte gillar bildlösa inlägg.






Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag visste! <3 :D

2010-12-26 @ 21:55:24
URL: http://emmapyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0