Godmorgon och förlåt!

Godmorgon!

Jag vill börja inlägget med att säga förlåt för att jag inte uppdaterade bloggen alls igår, men jag får väl skylla på att jag var så sjukt trött och att jag var hemma hos Emma ett litet tag igår och kollade på några avsnitt av "Sex and the City", för hon har köpt en box med alla avsnitt i!

Idag har jag inte så stora planer, utan jag ska mer ta det lite lugnt hela dagen lång. Bland annat ska jag, titta på "Sex and the City, season one" som jag fick låna av Emma, läsa lite ur min bok "Ursäkta att man vill bli lite älskad" (för er som undrar så är jag på sida 102 just nu) och därefter ska jag städa mitt rum lite.
Vad ska ni göra idag?


(bilden är lånad från Olivias blogg) Anledningen till varför jag valde en
bild på en Nikon D3100 är för att pappa snart ska köpa hem en till vår
familj, och då blir det många fina bilder till bloggen minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0