Stan och webbkamera med Simona!

Hej!
Idag har Olivia och jag vart på stan och kollat in mellandagsrean, men ingen av oss köpte någonting som var på REA, om du vill veta vad Olivia köpte så klickar du här, så kommer du till hennes blogg. Men jag köpte i alla fall, en berlock med texten "Key to my heart" eftersom att jag fick ett halsband där man skulle ha massor av berlocker på av Disa, en påse med "Haribo gummibjörnar" och en "Festis Guanabana Pineapple" som jag och Olivia delade på.

Men nu har jag webb och chattar med söta Simona, som jag gick på samma teater med när jag var liten. :)


Berlocken hittar du på "Glitter" för 39 kronor. (kedjan ingår ej)


På tal om julklappar så fick jag armbandet på bilden av Anna. Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha :) Hoppas du hittar något på rean idag då ;)

2010-12-29 @ 12:09:48
URL: http://emmapyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0