Vilken bok jag läser just nu!

För tillfället läser jag en bok som jag fick i julklapp, "Ursäkta att man vill bli lite älskad" av Johanna Thydell som även har skrivit "I taket lyser stjärnorna" och "Det fattas en tärning".

Boken handlar om en tjej vars namn är Nora Jonasson, och längre än så har jag faktiskt inte kommit direkt, men jag gillar sättet som Johanna Thydell skriver på. Det är liksom så inlevelserikt.

Jag har inte kommit in i själva handlingen en, eftersom att jag bara är på sida 21. Men boken verkar väldigt bra hittills och jag skriver en recension om den i bloggen när jag har läst färdigt den.




Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar vara en spännande bok :)

2010-12-26 @ 21:56:08
URL: http://emmapyssling.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad heter boken ovanför för jag tror jag läst den?

Svar: None
pellynelly.blogg.se

2012-07-16 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0