Första april och fredagsmys!

Hejsan!
Förmodligen har ni blivit lurade eller lurat någon idag, eftersom att det är första april. Själv blev jag riktigt lurad av min lärare som sa att vi skulle göra om ett prov, för att hon tydligen hade läst fel på instuktionerna. Hon delade ut provet, och så började vi svara på frågorna ända tills vi kom till den tredje frågan där det stod "Lägg ner pennan. Du har blivit lurad. April, april!".

Nu ska jag gå till köket och blanda ihop lite dipp, och därefter ska jag sätta mig och mysa framför TV:n med massor av sötsaker och bra program. Om det inte är något bra program på TV, så räddar jag såklart mig själv med någonting som är lika bra - nämligen boken "I taket lyser stjärnorna". Ha en fortsatt bra fredagskväll, alla mina söta läsare! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0