Johanna Thydell och teckningar!

Hejsan!
Allt känns som en dröm, det känns inte som verklighet att Johanna Thydell stod alldeles intill mig och signerade alla mina tre böcker, som hon har skrivit. Det var oerhört spännande att lyssna på henne, när hon pratade igår om hennes liv och hennes böcker. Mamma köpte dessutom "Det fattas en tärning" till mig, som är den enda boken av Johanna Thydell som jag inte har läst.
I måndags greppade jag tag i en penna och började rita på ett ansikte, som inte är riktigt färdigt än men ni får se det i en av bilderna (se under) ändå!

Nu ska jag däremot krypa ner i soffan, slå på TV:n och titta på "Sveriges mästerkock".








Work in progress.



Kommentarer
Postat av: lou

Jösses vad fint du ritar!

2011-04-08 @ 09:23:58
URL: http://glittertrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0