TV-tittande och en helt vanlig söndag!

Hejsan!
Idag har jag haft fullt upp med en del jobb som jag var tvungen att försöka driva framåt. Jag och Disa gör nämligen en klasstidning som ska komma ut varje månad, och det är en hel del arbete med det. Dock arbetade vi inte hela tiden, utan vi tog en liten fikapaus då vi drack varm choklad med mini-marshmallows i.
Men jag har även hunnit gå en promenad och dammsugit igenom mitt rum. Alltså har jag gjort det som jag brukar göra varje söndag.

Nu sitter jag och kollar på "Världens bästa hotell", med en klase gröna vindruvor som tilltugg.




Mums! ♥

¨
Igår hyrde min familj hem filmen "The last airbender" som vi satt och tittade
på under kvällen. Ett av tilltuggen var macarons, och jag smakade en med
smaken hallon som var gudomlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0