Min dag på "Kolmården"!

Hejsan!
Uppdateringen under de senaste dagarna har inte varit bra alls, och det ber jag om ursäkt för!
I alla fall, så har jag varit på "Kolmården" i två dagar, och har dokumenterat från det att jag åkte tills det att jag åkte hem.


Till frukost tog jag mig en macka och ett glas kall, apelsinjuice.


Innan vi åkte så köpte mamma en "Fanta lemon" till mig som jag
drack i bilen.


När jag fick tråkigt i bilen, så fotograferade jag väldigt många bilder
på mig själv...


När vi kom fram till hotellet gick jag ut genom balkongen, och detta
var utsikten!


Vi hade tagit med oss läsk och chips som vi åt/drack i hotellrummet
på kvällen.


Dessa fotspår såg man lite överallt på "Kolmårdens djurpark".



En tapir.


Schimpanserna blev mitt favoritdjur på "Kolmården".


Jag och min familj kollade på en delfinshow, som var väldigt häftig!


Precis när vi skulle gå till bilen och åka hem, så fick jag syn på dessa
vackra vitsippor.


Jag gick ut genom grinden, och därefter åkte vi hem.


Kommentarer
Postat av: melinda

Vad har du för kamera? :) Det blir väldigt fina bilder!

2011-04-25 @ 22:46:14
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0