Alla ♥ Dag

Hejsan!
Idag har det varit en otroligt bra dag, och det har inte bara med för att det är "Alla ♥ Dag" idag.
I skolan hade min lärare och Disa med sig geléhallon, och eftersom att jag älskar geléhallon så blev det ett stort plus där! Dessutom är måndagar den kortaste skoldagen.
När jag kom hem tog jag på mig förklädet och satte igång med att baka cupcakes som blev himelskt goda.

Nu ska jag sätta mig framför TV:n med lite ananas i handen, medans "Top Model 15" spelas på TV 3.




Jag fick "Julia Love Storys" av mamma och pappa, och en mascara
och ansiktsmask av mormor och morfar. Tack!


Mer bilder från dagen uppkommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0