Fotodag som spenderats tillsammans med Disa!

Hejsan!
Idag har jag haft världens fotodag som jag spenderade tillsammans med Disa. Vi sprang runt överallt och fotograferade alla små, ointressanta föremål som blev till helt underbara bilder. Det blev även en hel del bilder på Disa i min kamera eftersom att jag hade längtat så himla mycket tills jag skulle få fotografera porträtt bilder, och jag vart jätte nöjd med resultatet på bilderna eftersom att Disa är en sådan duktig modell. ♥

För en stund sedan åt jag också en himelskt god middag som min lillebror hade lagat. Den bestod av kycklig, räkor, nudlar, sallad och en jätte god sås.

Nu ska jag dammsuga mitt rum lite och efter det blir det "Solsidan" som får visas på TV:n.


Tänka sig att ett fotografi på en "BOB" kan bli så vackert.


En fotograferande mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0