Macarons och köpcentrum!

Hejsan!
Just nu försöker jag skriva ett inlägg samtidigt som jag borstar tänderna, och jag kan säga att det går sådär.
Anledningen till varför jag inte tar det lugnt och fortfarande går runt i nattlinne och tittar på TV är för att jag och de andra ska åka till ett stort köpcentrum som ligger en bit bort, och slösa lite pengar.

Efter det ska min mormor och jag antagligen göra ännu ett försök till att baka en fransk bakelse vid namnet "macarons", eftersom att de igår blev sådär.


Kommentarer
Postat av: Maya

Rösta gärna på vilken skylt som e snyggast på min blogg :)

2011-02-22 @ 21:54:15
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0