Resultatet på collaget på nattygsbordet!

För någon dag sedan lovade jag er att jag skulle visa upp mina insperations bilder som sitter upphängda med kladdmassa på mitt nattygsbord. Jag tog kort när de satt utanpå mitt nattygsbord, men jag var tveksam med det, så det fick bli att de hänger inuti istället.
Jag blev jätte nöjd över det vackra resultatet, men nu vill jag fråga er. Vad tycker ni om mitt collage på nattygsbordet?


Den översta bilden är på Lilla Lie, och resten kommer från weheartit.


Kommentarer
Postat av: Sofia

det blev jättecoolt!!!!! :) <3

2011-02-12 @ 08:41:25
URL: http://fotopuff.devote.se
Postat av: AIZAN <3

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG NELLZON <3

2011-02-15 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0