Fredagsmys!

Hejsan!
Idag skulle hälften av min klass, och hälften av mina två pararellklasser åka till ett ställe där vi skulle ha iskunskap. Där skulle man bland annat få chansen att hoppa ner i en isvak och klättra upp från den med hjälp av isdobbar.
När alla var samlade på mötesplatsen som vi skulle samlas på innan vi åkte buss mot det där stället, så fick en av lärarna som följde med ett telefonsamtal där någon berättade att bussen vi skulle åka med var inställd pågrund av det dåliga vädret.
Dagen var rätt så lugn eftersom att vi inte hade några lektioner dirket när vi hade kommit tillbaka till skolan, utan det ända vi egentligen gjorde var att läsa, rita och titta på en film som hette "Tur och Retur".

Nyss åt jag upp ett helt paket med "Mentos Chewy Dragees" - mums! ♥
Men nu är min fredag är fulladdad med chips, lite lösgodis och en hyrfilm vid namnet "Trolkarlens lärling".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0