"I taket lyser stjärnorna"!


Ni som har läst ett av mina första inlägg vet att jag har läst en bok av Johanna Thydell, "Ursäkta att man vill bli lite älskad", som nu är en av alla mina favorit böcker. Så idag när jag redovisade om den boken på engelska lektionen så frågade vår engelska lärare om jag hade sett/läst "I taket lyser stjärnorna", men det hade jag inte då, och hon sa att jag borde det om jag gillade den ("Ursäkta att man vill bli lite älskad") boken. Då kom jag på att det borde jag verkligen.
När jag kom hem gick jag in på "youtube" och fick faktiskt fram olika parter där hela filmen visas i bra kvalité och allt! Jag rekomenderar filmen starkt om man gillar filmer att gråta och bli berörd av filmer, dessutom speglar den ju hur livet kan vara för flickor, som är i hon som spelar Jennas, ålder.

Imorgon när jag ska på stan med Anna, så tror jag att jag ska låna boken.

Vill du se hela filmen gratis? Cheka in den här:
första, andra, tredje, fjärde, femte, sjätte, sjunde, åttonde, nionde och tionde.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

tryck på alla länkar för att se om du vann om inte tackar jag för att du vart med. tävlingen kommer nog tillbaka snart igen! :)<3

2011-02-03 @ 15:47:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Tilda > Fotobloggare

sv: Tack! Vad bra! ;) Du borde skaffa en ny design(inget illa menat) finns gratis på http://tescho.se/webdesign/gratis-bloggdesign/ :) Eller kan du fråga någon <3

2011-02-04 @ 17:00:51
URL: http://punkapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0