Bildbomb med inköpen!

Hejsan!
Idag är det sista dagen innan jag åker hem igen, efter att ha varit hos min mormor och morfar sedan i söndags.
Dagen har varit jätte mysig, och vädret har varit super härligt det också. ♥

Under mina fem dagar här, så har jag hunnit med en hel del shopping och samlat på mig en mängd med påsar från olika butiker. Jag har både köpr själv, och fått. Till de som har gett mig kläder etc. vill jag tacka flera gånger, och säga att jag är hur glad som helst över allt jag har fått!
Jag kunde dock inte ta kort på ett växt som jag inhandlade idag, som ska bli en del av mitt mini "projekt" i mitt rum.


Godis är så gott ibland!


Tre stycken superbra fynd på bokrean.


Om du plattar/locktångar ditt hår, testa "got2b"'s värmespray.










Nu kommer jag göra många egengjorda glassar!


Endast 25 kronor på "Rut m.f"!


En ram, till mitt lilla "projekt".


Min nyinköpta, dundersnygga, underbara jeansjacka!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Roligt med nytt :)

Allt bra??

2011-02-27 @ 12:25:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Elsa

ÅÅ herregud så fin jacka och så mysigt du verkar ha det! Längtar så mkt efter dig gullunge <33

2011-03-01 @ 21:49:00
URL: http://elsasreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0