Matteläxa och teaterdags!

Hejsan!
Nyss har jag suttit och gjort min matteläxa, samtidigt som jag haft rån och äppeljuice som tilltugg. Det gick super bra, och antingen så var det lätta tal eller så har jag helt enkelt blivit bättre på ämnet matematik.

Nyss har jag sprungit runt i huset och fotograferat massor av föremål som jag tänkte skriva om då jag behöver göra tidsinställda inlägg. I alla fall, så har jag lite tråkigt. Matteläxan sysselsatte faktiskt mig, men nu när jag är färdig med den så har jag ingenting att göra förutom att vänta till det att jag ska åka iväg till min teaterkurs. Längtar, som vanligt!


Bilden har så pass ljusa, härliga pastelliga färger så att den påminner
om våren.


Dagens ouftit/facelook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0