Vårlängtan och övernattning!

Hejsan!
Hela den här veckan har jag längtat så himla mycket tills det att det ska bli vår och jag får chansen att använda mina nya "converse" och alla fina lite tunnare kläder, som passar till våren/sommaren. Vad tror ni inte jag ser när jag tittar ut genom ett av alla fönstrerna inne i slöjdsalen? Jo, det öser ner massor av tjocka snöflingor som nästan liknar vit sockervadd. Usch!
Strax ska jag gå till mamma för att äta lite lördagsgodis och titta på "Legend of the Seeker".

Igår bestämde jag mig för att jag skulle vika mina kläder i min garderob lite prydligare eftersom att det var hur stökigt som helst innanför de träfärgade dörrarna! Så igår kväll tillbringade jag ungefär en kvart, tjugominuter på att fixa min garderob. Men det var verkligen värt tiden, eftersom att jag hittade så många otroligt fina kläder som jag helt glömt bort.

Medans jag ändå håller på att skiva så vill jag passa på att informera om morgondagen. Jo, imorgon ska jag sova över hos Emma med tre andra tjejor (första gånge för mig att sova hos en kompis). Vi ska ha scrapbooka, titta på "I rymden finns inga känslor" och mycket mer. Därför kommer jag inte att uppdatera någonting under kvällen.


Såhär såg min hylla ut där jag har tröjor/klänningar/kjolar ut först.


Så här såg det ut efter lite tillvikning.


Kommentarer
Postat av: lou

Du har bra stil, du Nelly! :D

Du får ha det så bra på övernattningen. :)

2011-02-05 @ 13:41:16
URL: http://waitdude.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hoppas ni har kul.

2011-02-05 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0