Äckligt hår och middag!

Klockan 18:00 är vi bjudna på middag hos ett par vänner, så nyss fixade jag mig lite till det. Körde faktiskt på samma stil som jag hade igår när vi var på den italienska resturangen, om jag ska vara ärlig.

I alla fall, imorgon har mamma fixat en klipptid till mig. Herregud vad härligt! Jag gillar absolut inte mitt hår pågrund av dehär anledningarna: Det är söderplattat, det ser flottigt ut därför och hårstråna sticker utåt. :(
Så jag hoppas att det ser bättre och friskare ut efter att jag varit hos frisören. Men jag kommer skämmas något rejält när hon klipper mitt hår eftersom att det är så frukansvärt sönderplattat.


Det blir en webbkamera bild på dagens outfit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0