Aj! Mitt knä...

Hejsan!
Min skoldag började med att jag och min klass åkte skridskor på gympa lektionen. Det var ingenting jag direkt längtade till. När jag väl kom ut på isen blev det svårt för mig, eftersom att jag inte åkt skridskor alls det här eller det föregående året! Det blev ju inte direkt bättre när det var min pappas skridskor som jag skulle ha på mig, även om vi hade sulor i och jag hade "tjocksockar" på mig.

När det hade gått några lektioner, och när Disa och jag skulle gå ut från matsalen för vi hade precis ätit färdigt så ramlade först Disa för att det var så halt, men hon fick bara ett litet skrubbsår. Därefter ramlade jag, men jag fick ett väldigt djupt sår så jag var tvungen att gå till skolsköterskan och efter att jag hade varit där och gjort massor av saker åkte jag hem, med ett svullet knä, inlindat i bandage.

Men när jag hade kommit hem, satt mig i sängen och skulle kolla mina e-mail så hade jag fått ett mail från min mormor som skrev såhär "Hej Nelly, läste din blogg och såg att du inte kunde ringa med din mobil, då rycker mormor in slå det här nummret så får du veta" och när jag skrev in "koden" i min mobil så hade mormor skickat 100 kronor till min mobil! Tack mormor, du är bääääst! ♥


I alla fall, nyss tog jag mig ett glas hallon smoothie, lite "Actimel" och två stycken naturella riskakor med smör på, och nu kikar jag igenom "Sofi's mode" som jag fick av mamma. Hihi, tack så mycket för den och tack för mina nya jeans (som jag fick igår, men mamma har köpt nya nu) som sprack, blev sönder klippta och blodiga! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0