Årets första, "riktiga" skridskoåk!

Hejsan!
Igår bloggade jag ingenting eftersom att jag var i full färd med att skriva på min svenska läxa, som jag har gjort färdigt nu. Den gick ut på att vi skulle skriva en berättelse där några speciella ord skulle ingå. Min berättelse skrev jag på datorn och den blev fyra stycken A4 papper lång, eller hur man nu säger.

Just nu håller jag på att göra i ordning mig för pappa och jag ska ta (för mig) årets första "riktiga" åk med skridskor. Vi får se om jag lyckas röja skridskobanan med mina nya skridskor som vi köpte idag.

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att pyssla lite, ta det lugnt och göra lite små grejor.


Min smoothie som jag drack imorse, och igår morse! Hur kan en mix med bär
och lite till vara så sjukt gott egentligen?


Laddar upp en bättre bild senare på hur jag ser ut idag. (I love black and
white pictures ♥)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0