Cocoo.se ♥

Gissa vad jag fick hem idag? Jo, jag fick hem de två halsbanden som jag beställde för ett tag sedan från cocoo.se, och jag har bara en sak att säga, att jag blev superduper nöjd! Den var fint inpackad i en liten lila låda med en rosett på och så fick man en skriftlig hälsning från Cocoo - her self. ;)






Vi beställde i min mammas namn, så jag pixlerade bort det av anledningen
att hon inte vill synas i min blogg, och det handlar ju trots allt om mig? Haha,
egotrip.

Men jag skulle inte kunnat handla om jag inte fick pengar till att göra det här av mormor och morfar. Tack, ni är bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, gud vad fina! Önskar att jag också hade sånna! Lycko-ost!

2011-01-10 @ 20:05:53
Postat av: Nelly

Svar på Olivia: Tack!

2011-01-11 @ 07:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0