Dagen med Felicia!

Hejsan!
Idag tillbringade jag eftermiddagen tillsammans med Felicia. Först av allt tog vi en sväng till "The Scrapbook Store" eftersom att jag behövde inhandla lite material till mitt hemliga projekt som jag ska påbörja snart, och jag lovar att ni ska få se bilder på det när det är färdigt. Spännande, spännande!
Därefter gick vi hem till mig där vi tog lite mellanmål (O'boy och naturella riskakor), sedan hade vi vår lilla tradition. Kitteltävlingen, och jag skrek en hel del och väldigt högt. Sedan tittade vi lite på "Eclipse" som jag fick i julklapp av min moster. ♥

I alla fall, nu ska jag ta en snabb dusch och sedan blir det att hoppa i det blommiga nattlinnet och titta på "Mean Girls" återigen. Love it!

Här nedan kommer ni se grejorna jag inhandlade till mitt hemliga projekt!













Kommentarer
Postat av: MUM

Super bra blog Nelly. :)

2011-01-27 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0