"Hemliga Prinsar" och en gosig RYAmatta!

Goddagens!
Idag har jag barat legat i min säng med datorn i famnen, för att jag har haft så pass ont i mitt knä att jag inte kunnat göra någonting idag förutom att kolla runt på olika bloggar och titta på några program på "SVT Play", vilket jag håller på med nu också. Just nu tittar jag på "Hemliga Prinsar", och är på tredje avsnittet.

Någon gång till veckan ska jag inhandla lite grejor från "The Scrapbook Store" inför mitt första projekt med "riktiga" material. Men det får bli en hemlighet hur det kommer att se ut, och ni får inte se resultatet förrän jag är färdig med det!
I alla fall så funderar jag på om jag ska lacka om mina naglar i en apelsin orange färg som jag fick låna av Felicia. Fast jag vet inte, jag är mer sugen på att ha någon röd eller pastellig färg så antingen blir det att jag lånar eller handlar in det. Nu till den sista grejen jag vill säga, jag älskar min härliga, gosiga och gröna (favorit färgen) RYAmatta! ♥


I en position som gjorde ont, och legandes på golvet fick jag en bild som
visar exakt hur gosigt den är!


Ju mer jag tittar på det, desto mer sugen blir jag på att bära den härliga
färgen på mina naglar. Men någonting säger nej. Ska jag, eller ska jag inte?


Kommentarer
Postat av: Sofia

du ska!!! det är jättefint!! =)

2011-02-06 @ 14:33:48
URL: http://fotopuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0