Middagen!

Jag kom nyss hem från middagen, och jag kan säga att det var jätte trevligt, mysigt och något  sjukt god mat! ♥
Till förrätt fick vi en jordärtkockssoppa och mörkt, mjukt bröd till det  (nästan så att man tror att man dött och kommit till sopphimlen). Till varmrätt/huvudrätt fick vi lamm, potatisklyftor, en gräddfilssås och en sallad. Medans vi väntade på efterrätten fick vi knäckebröd med tre olika sorters ostar. Och slutligen till efterätt fick vi en hemmagjord blåbärsglass, musslor och hemmagjorda maränger med nötter i. Till maten drack vi barn "Coca Cola" eller "Pommac".
Fantastiskt gott var det i alla fall, och det är inte något jag bara säger utan jag menar det verkligen!


Cypern...



 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Nelly, jag älskar dig o jag kommer alltid stå vid din sida o vi ska reda ut allt! men nu glömmer vi Allt... Hoppas du mår braa! Puss o kram

2011-01-07 @ 21:09:33
Postat av: Nelly

Olivia, jag älskar dig också något otroligt och jag kommer stå vid din sida ända till döden. Men nu glömmer vi allt. Puss och kram på dig själv!

2011-01-07 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0