Min dag i bokstäver!

Att jag skulle röja hela skridskobanan var väl lite att ta i. Jag menar, där ställde jag mig upp på isen helt ringrostig och kunde knappt åka ens, men det blev såklart lite bättre efter ett tag. Dessutom skulle pappa lära mig att göra hockeystopp, eftersom att vi ska göra det baklänges på gymnastiken den här gången, men jag hoppas att vår gympalärare inte har blicken på mig då eftersom att jag kommer att fuska lite.

Förutom att ha åkt skridskor med pappa så har jag bl.a: sprungit runt i huset och fotograferat och försökt mig på att göra matteläxan, men den kan jag göra imorgon istället.
Alldeles nyligen så bokade vi (pappa) en resa till Rhodos i Grekland som blir det vi ska åka till i sommar - härligt! ♥

Om någon minut börjar tredje avsnittet av "Solsidan", så jag ska sätta mig med ett glas kall smoothie och titta på det med mamma och min lillebror, tror jag. 


Här är en liten bättre bild på hur jag ser ut idag.


Lite svart-vita bilder gillas av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0