Min fredag hitills!

Hejsan!
Min fredag har varit perfekt hitills, och det känns något otroligt skönt att det äntligen är helg efter en arbetssam vecka. Ni vet, helg innebär ju sovmorgonar och mycket mer!

Till middag åt jag och min familj massor av olika skaldjur och olika sorters bröd/kex till det och till efterrätt åt jag en läskande isglass, nämligen en "Twister" - mums! ♥

Just nu sitter jag med datorn i famnen, i vardagsrummet medans jag sitter och stirrar in i TV:n där "Legend of the Seeker" går på sexan just nu. Spännande, spännande! Men nu ska jag ta ifrån mig datorn, ta en godis och gå upp och ta en varm, härlig dusch.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0