MP3-spelare och pappas gamla basker!

När jag tittade igenom mina lådor idag såg jag min MP3-spelare som jag fick i julklapp någon jul. Anledningen till varför jag inte har använt den så ofta är för att jag har tröttnat på musiken jag har i den, så någon dag den här veckan får jag ladda över några låtar från mina skivor till MP3-spelaren. Dessutom ska jag nog ta med mig mamma ut på stan för att köpa ett par blåa converse som mina fötter kan bära under våren.

Innan jag skulle åka skridskor med pappa också satte jag på mig en basker med små skelett på som pappa köpte när han var ungefär tjugofyra år, på skoj, och faktiskt var den ganska läcker!




Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin mössa, och häftig MP3.

2011-01-31 @ 21:10:30
Postat av: elsa

Alltid så fin, hoppas vi ses snart! <3

2011-02-06 @ 13:18:11
URL: http://321elsa.blogspot.com
Postat av: E W E L I N A

hej jag undrar om du har en kamera som heter Nikon D3100 Systemkamera ? om du har det är den bra för jag hade tänkt köpa en sån .
kommentera gärna svara på min blogg
// E W E L I N A

Svar: Hej, hej! Det stämmer bra det! Nu är jag visserligen inte värsta experten på kamerans alla inställningar och funktioner, men jag tycker att den fungerar bra och är väldigt lätthanterlig. Jag själv började nämligen med denna kamera, Nikon D3100, och den är som sagt en bra nybörjarkamera och en även en av de billigaste.
pellynelly.blogg.se

2013-04-18 @ 12:35:21
URL: http://strumpis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0