Nagellacksdag med Felicia!

Hej!
Idag har jag vart till skolan, men stod dock över gymnastiken pågrund av min stukade fot. I alla fall, så hade vi ett prov i matte där vi skulle göra massor av olika frekvenstabeller, sedan hade vi svenska då vi gick igenom våran läxa och en ny arbetsbok som vi har börjat jobba i. Därefter hade vi fysik och det får nu stå med på listan för mina favoritämnen, haha! Till lunch blev det mackaroner och köttfärssås, och därefter hade vi gymnastik och sedan så avslutade vi dagen med geografi data. Och imorgon ska vi börja med syslöjd! Huhu, kommer att sakna Åke som var vikarie hela höstterminen i träslöjd. :'(

För ungefär en halvtimme sedan kom jag hem från Felicia och vår lilla nagellacksdag. Bland annat skrubbade vi våra händer, satte body lotion på dem och sedan var det dags att lacka sina naglar i en härlig färg. Jag själv var sugen på turkost, medans Felicia valde en romantisk röd färg. Resultatet på det blev över förväntan! ♥

Jag vill också be om ursäkt för den låga uppdateringen, men ni vet man måste ju satsa mycket på skolan. Men jag ska nog lyckas med att klämma in några fler inlägg. Fast imorgon kommer jag ha fullt upp, jag ska nämligen vara med Felicia då också, och sedan så kanske jag är en stund med Emma, Tove, Maja och Felicia för vi ska filma en show, men vi får se hur det blir med det. Därefter blir det såklart "Legend of the Seeker" och efter det blir det "Let's Dance", men jag ska försöka med att få in några inlägg under reklamen, men om det inte går så lovar jag er att det blir en superbra uppdatering under lördagen.


Jag och mina turkosa naglar.


Lekte lite med inställningarna på kameran, så slutresultaten blev såhär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0