Play-kanalerna gillas stort!

Nu ska jag gå från skrivbordsstolen till sängen och titta på massor av härliga program på play-kanalerna. Vad annars ska man göra när man inte orkar gå ner och sätta på en film ens? Haha, känner mig väldigt lat idag och dessutom är jag ofixad med lockigt hår och allt. Men det får duga när det är ingen annan än en själv som ser mig, eftersom att jag sitter instängd på mitt rum och nördar lite framför datorn - som vanligt alltså. ;)


En bild från imorse. Lekte lite med systemkameran så till sist blev resultatet
sådär - en rosa ton över bilden, ganska läckert om jag får säga det själv även
fast det inte syns så mycket.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild.Btw,när ska du sätta in en header på din blogg??

2011-01-10 @ 16:53:14
URL: http://emmapyssling.blogg.se/
Postat av: Nelly

Svar på Emma - Snart. Eller jag vet inte.

2011-01-10 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0