Play-program och gårdagen.

Idag har jag suttit i sängen och bara tittat på massor av play-program, vilket jag måste erkänna var rätt skönt faktiskt så att man kan bli lite uppdaterad om olika program som man bara har hört talas om, men aldrig har sett. Eller vad tycker ni?

Igår var jag tillsammans med Emma, och jag tycker att ni ska kika in på hennes blogg Emma Pyssling för den är verkligen bra och den handlar om allt som händer i hennes vardag! I alla fall, vi tittade på filmen "Bad Santa" och den var väl lite sorglig, men inte riktigt den typ av filmer jag själv brukar titta på. Och en grej som ni måste veta är att hennes rum är såhääär fint! I'm in love whit a room that's not mine. ♥


Jag ska börja med scrapbooking, men måste inhandla lite material först!

 


Kommentarer
Postat av: Leonie

Nu har jag lottat ut fem finalister till veckansblogg! Kika in och kolla om du är en av dem: http://taraleonies.blogg.se/2011/january/finalisterna.html#comment



Kram, Leonie!

2011-01-12 @ 23:50:33
URL: http://taraleonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0