Dålig uppdatering och ingenting gjort!

Hej!
Förlåt, för det dåliga uppdateringen igår och idag. Men imorgon kommer jag ladda in alla bilder från igår i datorn, så då blir det en liten bildbomb.
Igår hade jag och min familj jätte mysigt och trevlig faktiskt, fast alla blev lite trötta och sura (eller i alla fall jag) runt tolvslaget.

Idag har jag bara gått på en promenad tillsammans med min familj, tagit det lugnt och läst lite ur "Ursäkta att man vill bli lite älskad" och nu är jag på sida 224 så det är inte långt kvar tills boken är slut. :(


Jag hade samma outfit som jag hade på mig på julafton, fast jag hade svarta
strumpbyxor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0