"Upcon" och Anna!

Hejsan!
Idag åkte jag och min mamma en sväng till "Upcon" som ligger i Uppsala. "Upcon" är en stor mässa som fokuserar sig på japansk subkultur/populärkultur. Fast när jag och Disa var där i fredags gick vi runt och frågade några personer om vi fick ta kort på dem, eftersom att de var utklädda till olika mangafigurer!
Hur som helst, så har jag också varit med Anna idag. Vi gjorde i ordning lite godsaker, och satte oss och kollade på film. Jättemysigt! ♥






Jag köpte världens godaste läsk i fredags ("Fanta lemon"). Den brukar
jag dricka utomlands!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 22:41:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0