Bilder från veckan och lite om dagen!

Hejsan!
Idag är det "Internationella kvinnodagen", men även "fettisdagen". Själv åt jag ingen semla, eftersom att jag inte är speciellt förtjust i den mastiga grädden och mandelmassan (det är bara utsidan/brödet som jag gillar). "Internationella kvinnodagen" firade jag däremot lite tillsammans med Tove och Disa, genom att vi tog hemmagjord isglass, som jag gjorde i ett par formar som jag visade i detta inlägg.

Nu sitter jag i alla fall här mätt och glad, eftersom att jag just ätit ett nygräddat bröd till ett glas kall mjölk.
Om en liten stund ska jag dra mig upp ur skrivbordsstolen och ta fram kläder inför morgondagen, och därefter är det inte särskilt svårt att gissa vad jag ska titta på, nämligen "Stylisterna".

Eftersom att jag inte har haft någon särskilt stor lust till att plocka fram kameran och börja fotografera, så kommer det ett par bilder från söndagen till igår.


Den här bilden är bara för fin ändå!



Namnam, lika gott som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Actimel verkar vara jättegott! :D

2011-03-13 @ 20:48:32
URL: http://gwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0