Ett bra tips!

Hejsan!
Har du tråkigt någon gång, och dessutom har en fulladdad kamera som du kan greppa villken sekund som helst? Då har jag ett toppen tips!
För bara någon dag sedan letade jag upp en enfärgad vägg i huset, ställde in kameran på självslutare (10 sekunder) och satte den på ett skåp (vilket jag brukar använda eftersom att jag inte har ett stativ). Därefter sätter du på en valfri, bra danslåt från "Melodifestivalen 2011" och sätter på dig någonting ur din garderob som du förknippar med schlager och därefter är det bara att börja fotografera dig själv, om och om igen!


Det jag försökte förmedla i mina bilder, var all den glädje och energi
 man har på scenen i "Melodifestivalen 2011".


Kommentarer
Postat av: Melinda

sv: haha jag vet <3 behövde dock tacka nej.

2011-03-16 @ 20:39:30
URL: http://seriouslife.blogg.se/
Postat av: lou

Sötnos <3

2011-03-17 @ 19:43:34
URL: http://glittertrams.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej Nelly bra blogg!

2011-03-18 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0