Hemliga bloggpausen är slut!

Hejsan!
Nu är min hemliga bloggpaus över, och jag tror att några dagars ledighet från bloggen var allt jag behövde för att få mer insperation till mina blogginlägg och det fick mig även att förstå att jag inte kan vara ifrån bloggen och er, mina kära läsare under en längre tid.

Under dagarna som har gått har jag hunnit med en hel del, bl.a: har jag varit på genrepet av "Melodifestivalen 2011" villket var jätteroligt och bilder från det kommer! Jag har även varit på en fest eftersom att två kompisar till mig fyllde år, och de fick varsin pocket av "Tusen gånger starkare", och så har jag och Disa varit på stan och handlat lite smått och gott, som ni kommer se på bilderna.

Igår hann jag faktiskt med att baka cupcakes, som jag även bakade i detta inlägg.


Jag har hittat världens bästa asiatiska butik, där man bl.a: kan köpa
"Pocky" och massor av andra godsaker.


Min nya T-shirt från "New Yorker".


Rekomenderas stort, även fast jag fick den i förrgår! Den visar
så stor skillnad, på så få dagar.


En sort av detta ursöta strössel använde jag när jag bakade cupcakes.


Kommentarer
Postat av: sofiamelbius.

Vart köpte du "Pockysarna"?? Det där lät lite konstigt menmen.

2011-03-15 @ 17:47:40
URL: http://melbiusforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0