Musik on repeat!

Hejsan!
För någon timme sedan åt jag hamburgare till middag, och det var väldigt gott!

Sedan dess har jag suttit på mitt rum och lyssnat på samma låt om och om igen. Har också hunnit med att rita en teckning och fylla i den med mina Promarkers (köpte två till Promarkers från Panduro för någon dag sedan, så nu har jag nio stycken Promarkers), fast den blev helt misslyckad och vart inte alls nöjd med den... så ja.




Ska försöka fotografera ordentliga självporträtt någon dag.



Kommentarer
Postat av: Julia o Elsa

HAHA , igår så åt Elsa och jag en ungäfer precis likadan hamburgare och vi tog också kort på dom!!

HAHAH skuumt :)

Jättebra blogg föresten ;)

2011-09-02 @ 16:41:08
URL: http://elsaojulias.blogg.se/
Postat av: Tove

Vilken låt om man får fråga?



2011-09-03 @ 08:14:40
Postat av: Melinda

Visa teckningen! :DDD

2011-09-04 @ 17:03:37
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0