Fredagsmys!

Hejsan!
Nu sitter jag tillbakalutad i soffan inne i vardagsrummet, samtidigt som jag tittar lite på ett program som handlar om två personer som har "Tourettes syndrom". Under resten av kvällen ska jag bara njuta och koppla av lika mycket som jag gör nu!
Min fredagskväll har varit jättemysig och trevlig hittills, fast min mage är helt fullproppad med massor av mat.

Hur ser eran fredagskväll ut?


Denna härliga ansiktsmask hade jag på mig under gårdagen.


Oj, då var visst alla "Pocky"s uppätna...


Ni kanske märker att jag gillar att rita på mina fingrar/händer?


Bara så att ni vet att jag tänker på er och bloggen. Ni är världens
bästa läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: IDA

Naaw, vad gullig du är! tack så hemssssk mycket :'D blir lite tårögd här... Men jag vet inte riktigt om jag ska sluta eller inte...

2011-03-18 @ 20:12:49
URL: http://http//skeppstroms.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gammal är du ? :)

2011-03-20 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0