Presenter och bra humör!

Hejsan!
Imorse gick jag som vanligt till Disa, eftersom att vi går till skolan tillsammans med en annan kompis vid namnet Hanna. När jag precis kommit innanför dörren sträckte Hanna fram två väldigt fint inslagna paket, och därefter fick jag Disas också. Jag öppnade paketen påvägen till skolan, och i varje paket låg det dunderfina saker! Tack så jättemycket! Jag fick paket av dem nu, för att jag fyller år på lördag (den 26 mars). ♥

När jag kom hem höll sig mitt glada humör, och medans jag kollade runt lite på datorn satt jag och hoppade i stolen i takt till musiken som jag lyssnade på. Efter det åt jag några mini-marshmallows.



En ansiktsmask i doft av jordgubb.


Armband som formar sig som olika föremål.


Ett vitt N.


En burk i formen av en cupcake.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0