Svar på frågestunden!


Tycker du om päron?
Ja, särskilt när de är delade i klyftor.

Vilken är din absoluta favoritlåt?
Oj, mina favoritlåtar varierar sig väldigt mycket. Men just nu har jag faktiskt ingen riktig favoritlåt, eftersom att jag inte har hittat någon ny låt att lyssna på.

Vilken film har du sett flest gånger - och hur många gånger?
Jag har tittat några hundra gånger på alla mina filmer.

Har du klappat en kaktus någon gång?
Haha, nej, och jag kommer nog inte göra det heller.

Vad är det bästa du vet med att blogga?
Att kunna uttrycka mig i ord, och visa upp mina fotografier som jag tar.

Vilken var den senaste boken som du läste?
Den senaste bok som jag har orkat läsa ut, är "Ursäkta att man vill bli lite älskad" av Johanna Thydell.

Tycker du om vintern?
Inte för tillfället.

Varför har du runda hörn på dina kort? Och om du skariver något under ett kort så är det sne text. Precis som Foki. Försöker du härma henne/vara som henne?
Bra fråga, Maria! Jag har runda hörn på mina kort för att jag tycker att det ser bättre ut, och korten framhävs mer som "mjuka" än "hårda". Visst, jag hämtar insperation till min blogg, från bl.a: Fokis blogg, men jag försöker hålla mig till att vara mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0