Härligt väder och titt i garderoben!

Hejsan!
Idag har vädret varit helt strålande, och man börjar faktiskt se en skymt av våren.
Vädret fick mig att vilja inviga mina enkla, svarta strumpbyxor för i år, och till det tog jag på mig en enkel tunika/klänning och jeansjackan över det hela.

Nu ska jag ta en titt in i min garderob, och leta fram någonting snyggt inför morgondagen och därefter blir det helt klart "Solsidan" och ha på mig ansiktsmask (om jag hinner med det).
Ett till inlägg ska snart dyka upp i bloggen också, och där har jag lyckats med att sätta ihop ett litet collage på vad jag troligtvis ska köpa om allting passar. Jag är faktiskt sugen på att ta en sväng till "Lagerhaus" också.




Mitt gosiga nattlinne som jag fick av min mormor, som köpte det
i Italien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0