Tips på serier

♥ The Vampire Diaries
En dag möter föräldralösa Mystic Falls-bon Elena Gilbert, vampyren Stefan Salvatore, som hon genast fattar tycke för. Stefan är även bror till den oemotståndlige Damon Salvatore, som även han är vampyr. Det hon inte vet om är att kontakten med de charmiga bröderna kommer dra in henne i många farliga härvor.
 
Det enda jag kan säga är; ge denna serie en chans! När man endast hört talas om den låter det som en sämre kopia av Twilight, men redan efter första avsnittet som Disa till slut övertalade mig att se, var jag fast.
 
 
♥ The Carrie Diaries
I denna serie följer du en ung Carrie Bradshaw under hennes liv innan Sex And The City. En perfekt blandning av kärlek, vänskap, mode och många citat värda att komma ihåg.
 
Jag har fått två personer som inte alls tycker om SATC att följa denna serie, så är du en av dem som inte heller gillar den äldre Carrie, kommer du garanterat fastna för den 16-åriga Carrie som spelas av superfina Anna-Sophia Robb.
 
Guds Tre Flickor
Detta är en mycket rolig och spännande serie där du får följa de tre tjejerna Lo, Denise och Jenny som trots sina olikheter är vänner. Gud utsätter dem ständigt för prövningar för att se hur de väljer att lösa dessa.
 
Har sett denna serie två gånger och den var lika bra som när jag såg den första gången! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0