Nytt till rummet och partytime!

Hejsan!
Nyss var mamma och jag iväg en sväng till ett köpcentrum där vi köpte en ram till ett kort som står på mitt skrivbord, en grön "Ryamatta", två stora kuddar och ett beige/vitt överkast.

Klockan halv sju ska jag iväg på Toves födelsedags fest, och det kommer att bli jätte roligt hoppas jag! Vi kommer att få äta tacos (som jag älskar ♥) och annat lite smått och gott. Det jag köpte till henne får ni se i ett senare inlägg i fall att hon på något sätt skulle hitta till min blogg. I alla fall så kommer jag att ha på mig samma klänning som jag bar under nyårsafton och julafton.

Just nu ska jag bara ta det lite lugnt innan festen börjar, genom att sitta och titta igenom "Sofis mode" och "Klick, eller kanske titta lite på "En shopaholics bekännelser" som jag fick låna av Emma som jag ville, även fast jag har tittat på den två gånger redan. Men jag kan aldrig, aldrig få nog av den filmen!


Det här vad det jag åt till fika.


Min goda yoghurt gillas väldigt mycket!


Klickeli klick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0