Nytt nattygsbord och "slappdag"!

Hejsan!
Jag vill börja detta inlägg genom att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen som har varit den här veckan. Sanningen bakom det är att min hjärna är helt tom på idéer om vad inläggen ska handla om. Komentera gärna om vad du vill ska finnas i min blogg!

Igår under övernattningen när alla andra tre tjejor hade somnat, så låg Tove och jag uppe för att vi kunde inte somna på direkten av en särskild anledning som jag inte tänker ta upp i bloggen eftersom att det kan tolkas som elakt. Vi två somnade inte förrän klockan var runt 03:00 och så var vi tvungna att vakna 08:00 eftersom att Emma skulle på hopptävling.
Fem timmars sömn klarar jag mig inte långt med och jag har varit rätt sur och utmattad under hela dagen, men lite saker fick jag gjort i alla fall, t.ex: inhandlade jag ett nytt nattygsbord till mitt rum som jag lägger upp en bild på imorgon då vi har ställt ihop det.

Strax ska jag fixa mig ett glas med iskall hallon smoothie och titta in alla kanaler för att se om det finns något bra program.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0