Boktips!

Jag vill tipsa er om "En prinsessas dagbok"-böckerna eftersom att de är så sjukt bra!
I sommras när jag var hos  min mormor och morfar fick jag "En prinsessas dagbok 6", och den tror jag faktiskt att jag läste ut på bara tre dagar för jag satt verkligen och läste hela dagen lång.

När jag kom hem igen och hade läst ut "En prinsessas dagbok 6", fick jag efter ett tag fortsättningen, "En prinsessas dagbok 7". Men när jag hade läst ut sju:an, letade jag och mamma som galningar över boken i alla bokaffärer i stan, men de hade gått ur sortimentet. Så nu måste jag beställa åttan på internet snart, så att jag inte glömmer bort boken, vilket jag inte kommer att göra. Men ändå!


De är de två böckerna till höger.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0