Elsa och TV!

Hejsan!
Idag har jag spenderat min dag tillsammans med Elsa, och vi hade jätte roligt! Vi spelade in film hela tiden som vi redigerade i ett film redigerings program som hon har på sin dator. Till filmen så gjorde vi en tillbringare med en super god hallon smoothie. Under tiden att vi filmade så petade hennes lillebror, Axel, in en lapp genom dörren som var till mig (se bild). Hihi, man blir för glad när småbarn gillar en! ♥
Vi visade upp den för våra föräldrar när vi var klara med den.

Just nu ska jag springa till TV:n för att kolla på "Legend of the Seeker" som jag missade igår pågrund av att jag var på Toves födelsedags fest. Men det kallar jag inte direkt att missa någonting, eftersom att jag hade något sjukt roligt igår. Tack för gårdagen tjejor! Efter "Legend of the Seeker" ska jag nog titta färdigt på "En Shopaholics bekännelser".

Imorgon har jag inga planer, men jag funderar på om jag ska ringa Anna eller Felicia och hitta på någon med någon eller båda av dem.


"Från Axel H, till Nelly. Jag älskar dig."


Slutligen blir det en bild på hur jag ser ut idag. (det ser ju "jätte fint"
ut när man ser handduken jag har slängt på golvet)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0