Ett inlägg om gårdagen!

Godmorgon!
Igår var min familj och ett par vänner till oss på en italiensk resturang. Alla skippade förrätten och gick direkt på huvudrätten, då jag beställde en "Vesuvio" och till efterätt delade jag och mamma på en "Key Lime Pie". Dessvärre glömde jag kameran hemma och därför får ni inte se några bilder från gårdagen.

I alla fall, det jag glömde berätta igår var att varje gång mamma och pappa säger "Vi funderar på att gå på en resturang ikväll", så vill jag inte det. Men när jag väl sitter inne i resturangen så är det mysigt osv.

Igår beställde jag även hem två smycken från cocoo.se, och mamma hade köpt en tröja från "Gina Tricot" till mig som jag har visat i bloggen i ett tidigare inlägg och pappa berättade att kameran var påväg. :D

Dessutom såg jag på en film två gånger igår som heter "A Cinderella Story" och jag blev helt mållös. Så bra film, så att jag ska se den idag igen troligtvis.


Vad är det jag har beställt...? Komentera gärna och skriv vad du tror!


 


Kommentarer
Postat av: me

det är : ett supersmarigt halsband med hjärtformad tärtbakelse .och ett underbart smaskit glasshalsband

2011-01-07 @ 21:06:57
Postat av: Nelly

Det stämmer och tänk att de snart ska bli mina! :D

2011-01-07 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0