Scrapbooking!

Hejsan!
Jag tog väl i lite mycket när jag skrev att det skulle bli superbra uppdatering under lördagen, då jag inte skrev några inlägg alls! Förlåt igen, men jag hade total bloggtorka.

Idag skulle jag egentligen har varit med Anna, men det blev aldrig av eftersom att det spöregnade och jag hade en lätt huvudvärk, fast det har gått över nu. Eftersom att jag satt vid datorn ungefär hela jullovet och igår, så hade jag helt enkelt tröttnat på att sitta vid datorn hela dagen. Så istället kollade jag först på några scrapbooking tutorials på "Youtube", och sedan "scrapbookade" jag lite med de material jag hade hemma. Så nu är första scrapbookingen avklarad!
Därefter har jag suttit och tittat i massor av tidningar som mamma har köpt, därav "BUBLEROOM", "Damernas värld" och "Femina" och jag är full av insperation nu! ♥


Nu hänger min scrapbooking fint på vårat kylskåp.


Galet mycket insperation! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0