"The Scrapbook Store" och kurs!

Goddagens!
Idag i skolan så hade vi som första lektion matematik, och vi jobbade med decimaltal i matteboken vilket vi inte har jobbat i på jätte länge. Andra lektionen hade vi svenska och våran svenska lärare gick igenom nästa läxa och några redovisade om vad de hade gjort under jullovet, fast jag får göra det imorgon eftersom att jag glömde min tankekarta hemma. Oupsi... Där efter hade vi fysik, och vi gjorde ett experiment där vi skulle se vilken av alla fem olika skedar (rostfritt, silver, plast och glas) som snabbast gav värme, eftersom att vi hade satt fast en ärta på varje sked och sedan stoppade vi ner skedarna i ett glas som vi hällde kokvarmt vatten i. Lite svårt att förklara, men det får duga med den förklaringen. Sedan hade vi gymnastik som inte jag var med på, och sist av allt hade vi data.

Efter skolan gick jag på en affär som heter "The Scrapbook store" med Tove och Felicia, det känndes som att jag gick in i ett slott fullt av scrapbooking saker! Och gissa mer? Jag kom in på nybörjar kursen! Wiho! ♥
Därefter gick jag hem tillsammans med Felicia och då pratade vi lite och ni vet, bara tog det lugnt.


Ett nagellack som jag köpte i tisdags när jag gick på stan med Disa.


Papperna till scrapbooking.


Några plastblommor.



Ännu fler plastblommor.


En meters band.


Små "klistermärken".


Såhär ser jag ut idag!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0