Stora vårtecken och dagen!

Hejsan!
Det var jätte roligt och trevligt att vara med Disa idag. Personligen tycker jag att vi hade otroligt trevligt under hela den tid vi var med varanndra!
Nu är det även dags att avslöja vilket tema jag valde att fotografera Disa som, det var ingenting mindre än "Alice in Wonderland". Efter att jag hade fotograferat temabilder, så gick vi bara spontant runt och fotograferade allt i vår väg medans den härliga vårsolen sken över oss.

Just nu sitter jag i soffan och hela familjen är samlad runt TV:n där vi tittar för fullt på "Råttatouille". Hela dagen har haft världens högsta mysfaktor! ♥


Det krävdes inte mycket för att få till denna härliga vårbild på Disa.





Kommentarer
Postat av: lou

Oh, vad söt bild på Disa.

2011-03-20 @ 11:49:41
URL: http://glittertrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0